بیا تو

B I A 2 B I A 2

بیا تو

B I A 2 B I A 2

داستان کوتاه درباره یک وبلاگ نویس

داستان کوتاه درباره یک وبلاگ نویس

داستان عاشقانه

بهاربیست

این داستان کوتاه درباره یک وبلاگ نویس است که دست سرنوشت
این وبلاگ نویس را با یک دختر زمینی آشنا میکند
پیشنهاد میکنم حتما این داستان را بخوانید
برای خواندن این داستان لطفا به بخش ادامه مطلب مراجعه کنید

اولین نیستیم .... اما بهترینیم ....!!
بهاربیست

  

(بقیه داستان در ادامه مطالب) 

ادامه مطلب ...

نکات آموزشی در مورد باتری لپ تاپ ها


امروزه تقریبا تمام کامپیوترھای قابل حمل ، دستگاھھای پخش موسیقی ، تلفن ھای ھمراه ،بودن نیاز به یک منبع انرژی قابل Portable دوربین ھای دیجیتال و ... جھت داشتن قابلیت حمل آسان و اطمینان دارند .

منابع مورد نیاز جھت تامین انرژی این دستگاه ھا و سیستم ھا می تواند از راھھای گوناگون و در ظرفیت ھای مختلف تامین شود .

باتری ھای طراحی شده فعلی ، امروزه در اندازه ھا و کاربردھای گوناگون در دسترس می باشند ، انواع باتری ھای قابل شارژ با طول عمر تعریف شده مشخص و ظرفیت ھای گوناگون .

در مقاله ای که در پیش رو دارید ، ما سعی به بررسی باتری ھای قابل شارژ و مورد استفاده در لپ تاپ ھا و ھمچنین ارائه راھکار در نگھداری و سرویس آنھا ، نکات و ترفندھای افزایش طول عمر باتری و مدت زمان شارژ و بررسی مشخصات پایه و شناسایی باتری ھا خواھیم پرداخت .

امیدواریم با دنبال کردن این مقاله بتوانید در آینده ، در استفاده بھینه و مورد رضایت از باتری لپ تاپ نھایت استفاده را برده و به سوالات و شبھات در این زمینه پاسخ در خور توجه داده شود ، لطفا با ما ھمراه باشید .

بھتر است ابتدا با انواع باتری ھای قابل شارژ آشنایی مختصری داشته باشیم.

انواع باتری ھای قابل شارژ

ادامه مطلب ...

چه طور از مترجم گوگل استفاده کنیم؟

چندین ماه از ارائه مترجم گوگل می‌گذرد. گوگل که درست در زمان انتخابات ایران سرویس مترجم فارسی خود را در حالت آلفا فعال کرد (درست همان زمان که فیس‌بوک نسخه فارسی ارائه داد!) بعد از گذشتن چندین ماه از حالت بتا در آماده و به نوعی در مرحله پایانی کار قرار دارد.

مترجم گوگل

مترجم گوگل قرار نیست مانند انسان متن ها را برای شما ترجمه کند. مترجم گوگل فعلا نمی تواند معناگرایانه ترجمه کند حتی خیلی از عبارات را خنده دار و اشتباه ترجمه می کند ولی قدرت باور نکردنی در ترجمه به چندین زبان مختلف دارد.

مهم ترین ویژگی آن ترجمه از فارسی به چندین زبان مختلف از جمله فرانسوی، اسپانیایی، چینی و... و همین طور از این زبان ها به فارسی است.

ادامه مطلب ...

15 نکته کامپیوتری که اگر ندانید باعث خنده دیگران می شوید

افراد زیادی از خیلی از تعاریف و نکات ابتدایی کامپیوتر که برای اکثر مردم خصوصآ جوانان بسیار بدیهی و جا افتاده است بی اطلاع هستند.

در ادامه به توضیح برخی از ابتدایی ترین نکاتی می پردازم که هر کاربر ساده کامپیوتر باید بداند. اگر از کاربران تازه کار کامپیوتر هستید دوستانه توصیه می کنم این مطلب را با دقت بخوانید.

 

1- اول آدرس ایمیل www نمی گذارند: اول آدرس ایمیل هرگز www نمی گذارند.

 

2- اینترنت اون علامت e آبی رنگ نیست: اون e آبی رنگ علامت برنامه Internet Explorer، محصول شرکت Microsoft است. خود اینترنت یک شبکه است که برنامه یا آیکون خاصی ندارد.

15 نکته کامپیوتری

ادامه مطلب ...

همه چیز درباره نسخه جدید فتوشاپ CS5

عرضه جدیدترین بسته نرم افزار گرافیکی شرکت ادوبی – CS5- سوالات زیادی را در ذهن کاربران دارنده نسخه های قدیمی ایجاد کرده که آیا ارزش دارد تا با پرداخت 2500 دلار نرم افزارشان را به جدیدترین نسل ارتقا دهند؟

نسخه CS5 شرکت ادوبی هنوز به صورت گسترده پخش نشده، اما فایل های آموزشی اش روی یوتیوب و توییتر رونق فراوان یافته و بحث و جدل زیادی از نظر فنی به بار آورده است.علی رغم فهرست طولانی آیتم های نو در نسخه جدید سوال در مورد ارتقا از نسخه چهار به پنج در ذهن کاربران ایجاد شده است.

cs5
ادامه مطلب ...